Minőség és kedvező ár, az irodaszer beszerzés két irányelve
Egy új iroda berendezése sokszor kemény fejtörés elé állítja az embert, miből mennyit, és főleg honnan, mennyiért vásároljunk be.
A legtöbb irodaszer ma már elérhető viszonylag jó áron, hisz kis utánajárás után az ember hamar talál megbízható webshopot, online felülete, ahol minden szükséges eszközt beszerezhet. A kérdés inkább csak az, melyik az a cég, amely minden igényünket ki tudja elégíteni irodaszer ügyben, hisz mindenki, aki ilyesmit szeretne beszerezni, igyekszik a lehető legtöbb tételt egyetlen helyen megvásárolni, leegyszerűsítve ezáltal a papírmunkát, számlázást és egyéb bürokratikus eljárásokat.
Mielőtt belevágnánk a vásárlásba azért abba is gondoljunk bele, hogy a legtöbb irodaszer bizony fogyó eszköz, így időről időre rákényszerülünk a pótlásukra. Ha a minőséggel és az árral egyaránt elégedettek vagyunk, érdemes kitartani egy beszállító mellett, hisz közép és hosszú távon minden bizonnyal jelentős kedvezményekben is részesülhetünk. Optimális esetben az irodaszer minősége volna a döntő tényező, az ár pedig csak a sokadik helyen szerepelne a döntés meghozatala esetén, de sajnos a mai gazdasági helyzet ezt nem mindig teszi lehetővé.
Persze nem feltétlenül az irodai felszereléseken kell spórolnunk, hisz ezek az eszközök is sokat elmondanak egy kívülálló számára cégünk, vállalkozásunk arculatáról, minőségi politikájáról. Egy olcsó irattartó, rossz minőségű nyomtatványok, vagy éppen silány reklámajándék sokszor többet visz a konyháról, mint amennyit megtakaríthatunk rajta, így ha tehetjük ne csak az ér irányítsa döntésünket ezek beszerzésekor.