Boldogabb munkavállalók alacsony költségen
Egy munkahelyen nagyon fontos, hogy az emberek mindig motiváltak legyenek. Ha boldogok a munkavállalóid, akkor jobban teljesítenek, és több motivációt éreznek arra, hogy minél jobb munkát adjanak ki a kezükből. Ez mindenkinél mást jelent, van, akit a pénz motivál, van, akit a plusz szabadságok, de néhány egyszerű figyelmességgel is már könnyedén javíthatsz rajta.
Minden ember szereti szép és hasznos dolgokkal körülvenni magát, főleg ha ezeket nem maguknak kell beszerezni, pláne egy irodában. Egy színesebb, modernebb határidőnapló, vicces formájú post-itek, logós, egyedi mintás tollak, tolltartók, kiemelők különböző színekben, és még sorolhatnánk, ezek mind növelik a boldogságszintet, ezáltal az elköteleződést is.
Neked ez nem jelent túl nagy többlet költséget, kiváltképpen, ha nagy számban rendelsz belőlük, de nem megéri, ha ettől nő a munkakedv?
Hoztunk is nektek néhány tippet, mikkel lehetne feldobni azt a bizonyos munkamorált:
Nem sokkal könnyebb úgy dolgozni, ha minden a helyén van? A káoszban könnyű elveszni, akkor is, ha ez „csak” az ítóasztalon lévő helyzetre vonatkozik. Elkeveredik egy cetli, amire egy fontos telefonszám vagy időpont van felírva, sehol nincs egy toll, mikor gyorsan kellene lejegyzetelni valamit, vagy a post-it fogyott ki, pont, amikor a prezentációs beszédedben akartad bejelölni a fontos részeket.
Egy asztali rendezővel ezekkel nem lesz gond! Ahogy a neve is mutatja, rendet tart az asztalodon: látod, mikor kifogyóban van a jelölőd, a tollak mindig a helyükön, akár ollót vagy celluxot is tarthatsz benne, ha szükséged lenne rá.
2. Írószertartó
Nagyon idegesítő, mikor jegyzetelni kellene valamit és épp kifogyott a tollad, és nincs is másik a közeledben. Éppen ezért az emberek szeretik elhalmozni magukat íróeszközökkel, hogy mindig kéznél legyen, ha hirtelen szükség lenne rá.
De ezek nem heverhetnek csak úgy szanaszét az asztalon, ugye?
Szebbnél szebb és praktikusabb, vidám mintákkal ellátott vagy egyszínű tolltartók tömkelege kapható már a piacon! Válassz egy formát és szerezd be akár több színben, így választani is tudnak a kollegák az ízlésüknek megfelelően!
3. Könyökalátét
Egy irodai munka során rengeteg időt az asztalhoz szögezve töltünk, és az asztali gépen vagy a laptopon dolgozunk. Nagyban megkönnyíti a munkavégzést, ha nem egy kemény felületen kell az egeret használni vagy jegyzetelni, ami könyökünknek sem kellemes.
Számos praktikus könyökalátét közül válogathatsz, de amit kifejezetten ajánlunk, az a PANTA PLAST virágos könyökalátét havi tervezővel!
Nemcsak szebb, mint az egyszerű társa, de akár napra leosztva is megtervezheted a feladataidat, ami végig ott van előtted az asztalon! Nem kell füzetbe vagy cetlire írogatnod a fontos tudnivalókat vagy az aktuális, sürgős feladatokat, hiszen ott van előtted a megoldás!
4. Jelölőcímkék és öntapadós jegyzettömbök
Egyik irodából sem maradhatnak el a jegyzettömbök, post-itek, és kis jelölőcímkék!
A rengeteg feladat között nagyon hasznosak ezek a pici, színes, öntapadós matricák, főleg a priorizálások során. Szín szerint megkülönböztetheted a feladatokat, mappákat, infókat ügyfél, téma vagy egyéb jellemző szerint. Így sokkal egyszerűbb a keresés, a szemed rögtön rááll a szükséges szín beazonosítására.
Post-itból és jegyzettömbből sincs sose elég, a gyorsan, telefonon egyeztetett időpontokat, számokat, adatokat vagy sürgős feladatokat sokkal egyszerűbb egy kis fecnire felfirkantani, ami megtapad az asztalon és nem tudod véletlenül leseperni a kezeddel. Később innen át tudod helyezni az infót megbízhatóbb helyre, ahol nem fog elveszni, de a gyors jegyzetekre nincs ettől jobb megoldás!
5. Felírótábla
Ha a vállalaton belül sok a prezentáció vagy egyéb előadás, érdemes megkönnyíteni a munkavállalók életét egy felírótáblával, amiből kényelmesen tudják követni az előadás menetét és a jegyzeteiket. Ez sokkal profibb megoldás, és az ügyfél sem azt látja, hogy egy megtépázott, sokat használt, egyszerű csíkos füzetből olvassa fel az előadó a mondanivalóját.
Figyelni kell a részletekre, mert sokszor ilyen apróságokon múlik az első benyomás, és a további vélemények kialakulása!
Ahogy láthatod is, nem drága vagy csúcstechnológiás dolgokról van szó, sokszor az is elég, ha egy kellékből választási lehetőséget biztosítasz!
Weboldalunkon még számos irodai kiegészítővel találkozhatsz, ami a könnyebb és hatékonyabb munkavégzést teszi lehetővé!
Ha tetszett a cikkünk, olvasd el előző bejegyzésünket is, ahol szintén sok hasznos tippekkel és tanácsokkal gazdagodhatsz: Hogyan őrizd meg az egészséged az irodai munka során!
Üdvözlettel,
OfficeMarket csapata