Rend a lelke mindennek!
Az év végéhez közeledve még fontosabb feladat lehet, hogy rendszerezzük iratainkat, legyen szó számláról, blokkról, szerződésről vagy egyéb hivatalos és nem hivatalos dokumentumról. Azon felül, hogy érdemes ezeket a dokumentumokat egy helyen tárolni, nagy segítség lehet, ha kitalálunk egy számunkra megfelelő rendszert a könnyebb átláthatóság érdekében.
Első lépésként nézzük át, hogy mi az, amire még szükségünk van és mi az, amire már nincs. Azokat a dokumentumokat melyeket már nem nap mint nap használunk, remek megoldás, ha archiváljuk. A dokumentumok archiválásával értékes helyet takaríthatunk meg, könnyen hozzáférhető és áttekinthető módon őrizhetjük meg iratainkat. A VICTORIA archiválókonténereket és dobozokat egyszerűen feliratozhatjuk és lezárhatjuk. A karton alapanyagnak köszönhetően a dokumentumok megőrzési idejének lejártával könnyedén megsemmisíthetők és elhelyezhetők szelektív módon.
A szortírozást követően válogassuk szét témák szerint az anyagokat és címkézzük is fel őket! Ez akkor lehet igazán hatékony, ha színeket is használunk a címkézés mellett. A színek egy adott témára utalnak, így lerövidül az az idő, amit egy dokumentum megkeresésére eddig szántunk. Ehhez használjunk VICTORIA elválasztólapokat vagy regisztereket.
Dokumentumainkat elhelyezhetjük az erre a célra alkalmas VICTORIA iratrendezőkben vagy gyűrűs könyvekben, illetve dossziékban. Amennyiben az lesz a végső helye az iratoknak, használjunk VICTORIA genothermeket annak érdekében, hogy ezzel is könnyebben nyomon követhessük, merre találjuk az iratrendezőn belül a számunkra szükséges iratokat.
A napi dokumentumok rendszerezésére praktikus megoldást jelentenek a VICTORIA irattálcák. Külön tálcára helyezhetjük az anyagokat, melyek egy elvégzendő feladathoz tartoznak, egy másikra pedig azokat a dokumentumokat, melyeket rövid időn belül még használni fogunk.