Egy profi könyvelő irodában minden a helyén van! Tippek a praktikus berendezéshez
Egy profi könyvelő irodában minden a helyén van! Tippek a praktikus berendezéshez
Egy korábbi blog cikkünkben már kifejtettük, hogy melyek azok a dolgok, amik egy könyvelő irodából sem hiányozhatnak. Most pedig adunk néhány tippet, hogy hogyan érdemes berendezned dolgozó helyiségedet, hogy ne csak esztétikus, de praktikus is legyen!
Egy profi könyvelő irodában minden a helyén van! Tippek a praktikus berendezéshez
Egy korábbi blog cikkünkben már kifejtettük, hogy melyek azok a dolgok, amik egy könyvelő irodából sem hiányozhatnak. Most pedig adunk néhány tippet, hogy hogyan érdemes berendezned dolgozó helyiségedet, hogy ne csak esztétikus, de praktikus is legyen!
Egy könyvelő irodában mindennek a helyén kell lennie, hiszen így sugall profizmust és precízséget az ügyfeleid felé. Ez természetesen minden irodára vonatkozik, azonban egy könyvelőnél hatalmas probléma lehet, ha egy könyvelés elveszik.
Ezért a fontos dokumentumok iratrendezőben vannak, az iratok összetűzésére pedig tűzőkapcsokat használnak az ott dolgozók.
Az OfficeMarket webáruházban számos iratrendező között válogathatsz, így garantáltan rátalálsz az iroda stílusához leginkább illő árucikket.
Egyik legnépszerűbb termékünk, a VICTORIA Eco iratrendező, mely élvédő fémsín nélkül készült, a bútor megóvása érdekében. Szürke színének köszönhetően, szinte bármilyen könyvelő irodában megállja a helyét.
Az, hogy ezekbe a mappákba milyen téma szerint rendezed az iratokat, rád bízzuk. Ajánljuk azonban, hogy feliratozd őket, így könnyebben meg fogod találni, amit keresel.
Tippünk, hogy azokat az iratrendezőket, amelyekbe mindennap használatos dokumentumokat fűztél le, az íróasztal környékére pakold. Ajánljuk ehhez, például egy asztal mögé elhelyezett szekrényt.
Így szinte elmozdulnod sem kell a munka során, mindössze hátra fordulsz és már elő is veheted az iratrendezőt, amelyikre szükséged van.
Forgós, irodai székeddel pedig ezt kényelmesen meg is teheted! Az OfficeMarket webáruházban irodai bútorok széles választéka is rendelkezésedre áll, így teljes mértékben be tudod rendezni a könyvelő irodádat!
Ha a fontos, napi szinten használt iratrendezőket már elhelyezted a közeledbe, vessünk egy pillantást a dolgozó asztalodra!
A praktikusság kedvéért, ablakkal szembe vagy azzal merőlegesen fordítsd az asztalt, hogy a számítógép használata közben, ne zavarjon a napfény.
A laptopodat vagy asztali számítógépedet az asztal közepére, míg az íróeszközöket arra az oldalra helyezd, amilyen kezes vagy.
A másik oldalra pedig jöhetnek az egyéb, könyvelő irodába szánt felszerelések.
Ilyen a tűzőkapocs, kapocskiszedő, számológép, és ami talán a legfontosabb az öntapadó jegyzettömb!
Ha asztalodat is praktikusan elrendezted, akkor még egy flipchart tábla sem hiányozhat a könyvelő irodádból! Ezt ajánljuk a szoba sarkába elhelyezni, hiszen nem mindennap használja az ember.
Ha érkezik egy új ügyfél, netán kollégáidnak szeretnél prezentálni, a sarokba behelyezve, kényelmesen tudsz előtte mozogni, magyarázni. Tehát egyáltalán nem lesz útban.
Ezekkel az apró kis tippekkel, egy igazán praktikus, kényelmes és rendezett könyvelői irodát tudsz varázsolni. Ennek hatására pedig ügyfeleid bizalmát is növelheted magad felé!
További, könyvelő irodának szánt termékeinket megtalálod az OfficeMarket webáruházunkban!
Előző blogcikkünket itt olvashatod: Táblák sokasága az OfficeMarket kínálatában!
Üdvözlettel,
OfficeMarket csapata
www.officemarket.hu