BIC
A BIC világelső az írószerek és a borotvák területén. Az a hosszú távú vízió irányelve, hogy mindenhol kiváló minőségű, megfizethető termékeket biztosítsanak a fogyasztóknak.
A BIC termékek mindig is a minőségről, a biztonságról és a megfizethetőségről szóltak. Fedezd fel, miért bízik mindenki egyszerűen ikonikus, nélkülözhetetlen írószereiben és borotváiban.
(20 db)
(2 db)
(2 db)
(3 db)
(12 db)
(20 db)
(50 db)
(2 db)
(2 db)
(60 db)
A Bic márka küldetése:
"Kiváló minőségű, biztonságos, megfizethető, alapvető termékeket készítünk, amelyekben mindenki megbízik"
BIC egyszerűen kezdődött – egy látomással és egy tollal. A cél egy olyan termék létrehozása volt, amely kielégíti a fogyasztók alapvető igényeit: egy gördülékeny, könnyed íróeszköz. Az eredmény azonban sokkal több volt: a BIC demokratizálta az írás művészetét, és mindenkinek megadta a kreatív kifejezés erejét.
Ma egyszerűséget és örömet viszünk a mindennapokba. A márka fő célja, hogy a könnyedség és az öröm érzését keltsenek az emberi élményt alkotó pillanatok millióiban. Ez a szenvedély, hogy egyszerűséget és örömet hozzon az embereknek szerte a világon, ami mozgatja csapatukat nap mint nap. Újragondolták a mindennapi alapvető dolgokat, olyan termékeket terveztek, amelyek minden szív és otthon része.
Hisznek abban, hogy pozitív hatást gyakorolnak a világra azáltal, hogy fenntartható megoldásokat kínálnak, amelyek tiszteletben tartják a bolygót az intelligens tervezés és a tartós termékek létrehozása révén.
Egy kis történelem:
1944-ben Marcel Bich és üzlettársa íróeszköz-alkatrészeket gyártott Franciaországban. Hat évvel később Bich piacra dobta saját golyóstollat BIC® márkanév alatt – saját nevének rövidített, emlékezetesebb változatát. Egy ikon született.
Az azóta eltelt több mint 60 év alatt a BIC megbízható globális márkává nőtte ki magát azáltal, hogy egyszerű, ötletes és megbízható termékeket készít mindenki számára, mindenhol. A BIC® tollakat több millió ember kezében találhatja szerte a világon.