OfficeMarket.hu Általános Információ
Az alábbiakban szeretnénk pár mondatban egyszerűbbé tenni a megrendelést illetve egy adott probléma esetén az ügyintézést.
Az OfficeMarket.hu Irodaszer webáruházban leadott rendelésed a rendszerünk rögzíti, erről az ügyfélszolgálatos kollégánk kap egy e-mailt, amely alapján feldolgozza azt.
Amint ez megtörtént küldünk Önnek egy visszaigazoló e-mailt a rendelés részleteivel, illetve a csomag kiszállításának időpontjáról, ha esetleg bármi probléma adódna, felkeressük telefonon vagy e-mailben ezért is fontos a telefonszám megadása. FONTOS(mert sajnos előrfordulhat): ezek a visszaigazoló e-mailek néha a spam mappába kerülnek, ezért kérjük, figyeljetek rá és nézzetek szét ott is.
Bármilyen kérésed van a rendeléssel kapcsolatban, azt fel tudod nekünk tüntetni a „megjegyzés” rovatban és az alapján járunk el a rendelés feldolgozása során pl: kiszállítási idő meghatározása/csak emailben kérsz visszaigazolás/ csak telefonban kérsz visszaigazolás/ stb..
Rendelésed leadásakor kérjük, vedd figyelemben, hogy esti órákban, illetve a hétvégén nem tudunk csomagot kiszállítani.
A csomagod kiszállítása napjának reggelén a futárszolgálat SMS- ben értesíti Önt a pontos kézbesítési időintervallumról. (ezért is fontos a pontos mobiltelefonszám megadása)
Előfordulhat, hogy csomagod mérete miatt az utalásos vagy a bankkártyás fizetési módot kell választanod, ezekben az esetekben mindig telefonon egyeztetünk majd Veled.
FONTOS: ha szállítólevéllel érkezik az árú hozzád raklapon és nem tartasz rá igényt vagy nem tudsz csere raklapot biztosítani, kérjük, jelezd a futárszolgálat felé.
Illetve ha visszaadtad akkor pedig a szállítólevélen ezt tüntesd fel! Amennyiben ez nem történik, sajnos a raklap kiszámlázásra kerül, nettó 3.500 Ft -s áron.
Reklamációkezelés gördülékenyen:
Néhány pontban megpróbáljuk összefoglalni, hogy mire is van pontosan szükség a gördülékeny reklamációkezeléshez.
- Amikor a futárszolgálat kézbesíti a csomagot, győződj meg róla, hogy a csomagoláson nincs –e esetleg külsérelmi nyom. Ha azt látod, hogy sérült a csomagolás , kérjük, ellenőrizd a beltartalmat. Amennyiben problémát észlelsz jelezd a futár felé, akinek ilyenkor kötelessége, hogy jegyzőkönyvet vegyen fel.
- Készíts fotókat a sérült csomagolásról, illetve termékekről, és ezeket csatolva egy e-mailben írd meg nekünk. Sajnos amennyiben ez nem történik, meg nem tudunk felelősséget vállalni az adott kár miatt.
- Szállítmányozó cég távozásával, jegyzőkönyv hiányában az utólagosan felmerült reklamációért, sérülésekért nem tudjuk vállalni a felelősséget.
- Előfordulnak olyan esetek, amikor külsőleg nem látszik, hogy bármilyen sérülés érte volna a csomagot, viszont belül már igen. Ebben az esetben is fényképes dokumentációt kérünk e-mailben illetve egy levelet a problémáról, hogy tudjunk segíteni.